20 Şubat 2013 Çarşamba

Güneş Duası

Ne zaman öğretilmişti hatırlamıyorum, Türkiye 36-42 Kuzey enlemleri, 26-45 Doğu boylamları arasında orta kuşakta yer alır diye. Bana çok da önemli gelmeyen, ama bilsem iyi olur diye aklımda tuttuğum bu matematiksel konumun kıymetini şu günlerde şiddetle hissediyorum. Zira Türkiye bu konumu sayesinde dört mevsimi bir arada yaşayabiliyor, yıllık güneşli gün sayısını bile bilmiyorum. Bildiğim şey şuan bir dirhem güneş için her şeyi yapacağım. Güneş girmeyen eve doktor girermiş. Güneşsiz kaldı ruhum, psikiyatrı ziyaretim yakındır. Dün leylak kokulu mum aldım. Öyle özlemişim bahar kokusunu. Birazcık güneş, çiçek kokusu, bir tutam mutluluk...

Böyle hissettiğim günlerde seviyorum bu şarkıyı dinlemeyi. (Sözler google amcanın yardımıyla aktarılmıştır.)



Jai quitte mon pays/Jai quitte ma maison/Jai quitte mon soleil, jai quitte ma mer bleu/Leurs souvenirs se reveillent bien apres mon adieu..

Ülkemi terkettim, evimi terkettim. Güneşimi terkettim, terkettim mavi denizimi. Hatıraları uyanıyor veda edişimden sonra bile..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder